Tuesday, April 5

sahabat.sahabat.sahabat.sahabat

*keluhan haty*

sahabat
maaf andai aku banyak lukakan haty kau
tak dpat faham perasaan kau
jauh lagii nak sntyasa menenangkan haty kau.

sahabat
aku cuma nak kau tahu yang aku sayangkan kau sahabat
tak pernah terlintas nt0k mnyakiti hatymu.
ja0h lagi membenci dirimu

sahabat
aku tahu.aku tak setanding diri 'dia'
tak sehebat berbicara seperti'nya'
tak menenangkan seperti yang ada dalam diri'nya'

sahabat
aku akui.mmg aku cemburu mlihat keakraban kau bersama dgn'nya'
pertama kali aku terasa aku disisihkan.
pertama kali aku terasa seperti aku tidak diperlukan

sahabat
haty ini tak rela p0n nt0k mnghalang kau rapat dgn sapesape
cuma haty ini belum b0leh terima hakikat yang kita takkan rapat lagi mcm dulu
dan aku rase smpai bilebile aku takkan pernah bersedia

sahabat
aku tak mampu nt0k menjage haty ini lagi
aku gembira kalau kau gembira
tapi disebalik kegembiraan itu.terselit seribu duka
aku harap kau mengerti

sahabat
maafkan aku krna tak b0leh mengawal sikap aku
maafkan aku krna sbb sume ni.kite byk bergad0h
bukannye bermakna aku ingin putuskan persahabatan ini
tapi kerana aku terlalu tak0t nt0k kehilangan kau

sahabat
aku cuma nak kite yang dulu..
kite yang jarang bergad0h.
kite yang b0leh mengalah.
kite yang sntyasa tersenyumm...

sahabat
aku tahu.semua ini terjadi berpunca dari diriku
aku m0hon maaf darimu.

*******************************************



No comments:

Post a Comment