Wednesday, April 27

saket~

assalammualaikum..

hye awk yang cantik lagi ayu.awk yg kacak lagi segak(:

minggu ni.sume 0rg dah start dgn exam dah.oh,!aku tidak terkecuali.dan aku antara yang lambat habis exam.7 mei 2011.org len sume dah habis exam ar0und 4 mei 2011.tapii akuuu?oh.agak geram di situ.takpelah.tak kesah sangat p0n.haha.well setelah sekian lame tak hupdate bl0g ni.seriusly.aku rase sangat malas nak menghupdate bl0g ni.takde m0od.tak rajen.dan sewaktu dengannye.ni p0n.cam terpakse jerr.eheh~takpetakpe.kalu ade sapesape yang still lagi jejak bl0g ni.terima kasih lahh banyakbanyakbanyak yer!terharu aku.s0b3='(

sepanjang minggu exam ni.dugaan p0n dtg berg0lekg0lek.takde lah dugaan.tapi.dugaan lah jugak.agak hebad lah bagi aku.yer!.mmg hebadd..badan lemah.asyk muntah jee..kene masuk air dlm badan dalam 2 bot0l.membe2 risau.makan je..muntah.makan jee.muntah?oh.!aku p0n jadi haru,sumpah!time tu kene bawak je plastik ke hulu ke hilir.kalau tak.ade yg kene tadah tangan.eeeyuuewww!ade ke yang sanggup?hoh0oo.

ape penyakit aku?oh!takde penyakit p0n.haha.mane lah aku tahuuu!mulemule pegi klinik, d0kt0r cakap gastrik.then.bile pegi hSnz yang besarrr punyee tuh.d0ktor ckap keracunan.aku dah k0mpis ayam kat situ.au keracunan kee......gastrik?hello.takkan lah b0leh bertukar tukar pulak kan penyakit aku tu?heee~*aku pegi klinik dan h0spital pada mlm yang sama*.takpelah.lepas dah kene tahan.mas0k air dlm badan.then pulang...

kees0kannye.ceehhh.bajet dah sehat lahh.dgn bahagianye aku bangun then makanmakan.tak smp 10 minit p0n.bluerkkkkk.eeyuuwwwwww.muntah lagi!ohhh~sangat seksa kau tahu?pedih ulu hati.wuaaaaa~teramat sangat sakit wehh!>.<''.well.hanan dah merah muke.sbb dye tak b0leh tgk 0rang muntah.hani dud0k kat tepi.fatin masih membebellllll jeee.sur0 aku p h0spital.=.=''.*b0leh pulak aku nak muntah dye egt aku maen2.hampas~*hehe

okai..kat bawah ni ade gambar aku kat KTS.




                                                  
                                      






                                                 *malas nak upl0ad.naty ah*hehe

then.lepas dah kene mas0k air skali lagi dekat kat KTS tu.dan d0kt0r pon dah bertanye

                          awak bet0l ni taknak mas0k wad?kene tahan ni sepat0tnye

ohmyGod!wadd?wad?wad??huuu~saye exam d0ktor.taknakk lahhhhhh..*kene mas0k air 2 jam p0n aku dah b0san ayam.ni kan pulak nak dud0k wad?ohhh.taktaktak.tapi.cam best je kan?*hehe

then n0w.alhamdulillah.aku dah semakin sehat.alhamdulillah3!cumee.satu je lah.nikmat yang Allah betulbetul dah tarik.skang.aku dah takde slera nak makan.teng0k laukk p0n rase cam nak muntah jeee.bel0m lagi makan.bet0l laa kate ustaz yang aku jumpe hari tuu...

                     ha teng0k~ni baru satu nikmat ynag Allah tarik..sekejap jee kann..

yeahh~sekejap jee.mungkin ini sume kafarah d0sa2 aku.ya rabbi.*istghfar*.

kepada sahabat2ku sayang...selagi ade nikmat yang Allah kurniakan tuu.janganlah disalah gunakan yee..tak0t naty Allah tarik.bile Allah nak tarik, sekelip mata jeeeee.*isthgfar same2 j0mm*

huhuu~kesian aku kan?makan nasi lauk ikan g0reng jee.takpelah.ape2 p0n.alhamdulillah(: ..untung lah bakal b0yfriend suami aku naty..senang jeee kalu nk blanje makan..nasi putih dgn ikan g0reng..jimat w0oo~haha.tapi.tu tak bermakna aku tak nak belajar masak.0pkoss lahh wehhh!!!lagilagi kari.yummyummmyyum!sedapppnyeee!!!!*arwah abah masak kari sedappp!!!!*.heheee.

okeyy.gurau jee.sampai sini dulu.assalammualaikum!^^

No comments:

Post a Comment