Saturday, April 16

rem0vee~

assalammualaikum.

hyee miss hands0me.mr beautiful.

dah lame tak hupdate bl0g yg bur0k nii.malas lahhh nak update.tak rajin.even byk jee bnd yg aku nak st0ry kat sni.tapii.kdg2 berdiam diri tuu lebih baik.kan?bet0ll tak?

em.final dah nak dekat.tady carrymark nt0k sbject law dah kluar.perghh~sgt awal kan?dan semestynyee aku akn d0wn=.=''.penahh ke aku tak d0wn kalu bab2 study nii?okay.h0nest lah.kdg2 aku rase aku tak b0leh bawk p0n subject law nii.even akuu suke sgtsgtsgt mebace.well.sbb 0tak aku bukan 0tak mathh.h0ooho.mmg aku tak suke lahh kan bab kire2 nii.mmg sejak di lahirkann lagy k0t.egt lagi mase sk0lah rendah.keje sk0lahh math aku.aku tak buad p0nn.ibu yang buadd kann.padahal tyme tuu blaja math pasal 1+1-2+3=?.haha.nii jee.punyee lah tak sukee math.last2 p sk0lahh.kene panggl dgn cikguu....fatie,awk yang buadd kee.0rg lain yg jawab s0alan ni?..dgn muke slumber aku jawab..sayee lah yg buad cikguu.heheeeeeee.okay tak.critee tu rekaan je sbnarnyee..

wellwellwell.final mmg nak dekat.dan kebiasaannyee.masalah p0n akn dtg bertubitubii.ohhh~kenapee lah kan?mesti ade masalah dlm lyfee ni?pheww~jawapan yg slalu akuu dgr nt0k soalan ni.

well.naty awk b0leh bertambah kuat dgn dugaan ni
Allah sayangkan hamba2nyee.sbb ituu Allah bg dugaan nii.
sume dugaan ni nt0k mematangkann awk.pecayeelahh
tak best lahh lyfe kalu takde dugaan!!bukan lyfe lah namenyee tu!
n blaablaablaa.s0 onn~

walau apee p0n alasannyee.dugaan tu pasti ade.sbb apee?abb kite kann khalifah di muka bumi ini..sbb ituu kite akn sentyasa di ujii..bet0l tak?bet0l tak?ni jwapan akuu lahh.heee~tak kesah lahh dugaan tuu kecik ke besarr.yang pastii dugaan tu pasti adee.

ohh dugaan!kecik ke besar?well.aku rase mmg sifat aku k0t.dari bnd kecikk b0leh jadi besar.sbb apee?sbb aku ni suke mmikir sgt.well~b.fikiran ja0h kan.ohh tak!tuu bukan aku.dah um0r dkat 19.tak retyy lagi nak handlee mslah..phewwww~m0tivated..-0...s0.i guess.i need s0meone by myside f0r always give the m0tivated w0rds t0 me..perhapss~

wellwelwell.tibeetibe aku rase ade satu masalah yg muncull depan aku!ohh.masalah kecikk jer.biase lahh kan.0pk0s aku akn jadikan masalah ituu.kepada yg lebihh besarrbesarrbesarr punyeee~tak.tak besar sgt p0n.sbb aku diamm jee.heheee.masalah bile berhadapan dgn se0rang lelaki.yeahh!lelaki.lelaki yangg..okay.tak lelaki yang aku admire.k0t.kot lahh.taknak mengaku sebenarnyee.dahdahdah.aku taknak crite mleret2.tapi kann.k0t2 lahh kalu tibee2 dye jejakk dkat bl0g nii.silee yer bace sampai habes apee yg aku nk cakap nii.sikit jee.tak panjg p0n.~

sh0uld i waitingg f0r u?please, give me an answer.and f0r u inf0rmati0n.i am still waiting f0r y0u.

okay dah.tu jee.plis ae.give me an answer.kalu nak ckap pasal bnd nii..aku taktau kenapee aku b0lehh sbar jeeeeeeeeeee dgn sume ni.even kali ni.aku dah give up nt0k yg ke berape juta kali p0n.aku tak tahu.well.ni lah namenyee dugaan kann.heeehee.ohh.kepada lelaki yg aku admire tuu.t0long3 eh.bg jawapan.berd0see bt0l kau buad aku cmni.=.=''.



0pss.t0 my<3.jgn maraa haaaa~.pr0mise t0 mee y0u n0t angry with me.^^

No comments:

Post a Comment