Monday, January 31

akhirnyaaa.bertemu juga kiterr^^

hell0oo guys,erk!assalammualaikumm.huuu.*ter0k kau fatie.okay hell0oo guys.h0pe sume sehat sejahtera laa hendaknyee.okai,p0st kali ni.fatie tanak p0st panjang2 merepek meraban bagai sume.baru sedar.p0st yg bef0re ni..humakkkaihhh.giler kentang sgt panjang.peninkk kepale membacenyee.gggrrrrr>.<''.s0ryy lah.saye bl0ger baruu lagi.hik3.apeape p0n.insyaAllah.lepas ni tak buad lagy(:.

okay.straight t0 the st0ry.(:
act kan.hary ni...emp..pagypagy lagi dah malas nak bang0n sbb cuace nyamann jerr.haha.*pmalas punye anak dara.
okay.shut up!!
tapi kan3.disebabkan dah deal dgn bff aku s0rang nihh,fazyra.ter0s lah aku bang0nn then besiap2 bagai sume sbb nak meet beliau dkat ts.nak beli handph0ne katenyee.
then.bile sampai jerr dkat ts tuhh.terserempakk lah pulakk dgn kawan akuh lg dua org nii
fauzany n birthday gurll.raidah.*hah?terserempak ker?
okay.silap.mmg dah plan kiteorg nak jumpe.hehee
slamat hary tua yer raidah!19 dah kau!^^

lepas dah jumpe raidah n fauzany sekejapp tu..
*sekejap sbb aku sampai lambat gila tyme tu.alasan.traffic jam.b0leh ditertima lah kan?
then d0rang p0n nak blah.sbb nak p parks0n dkat kajang.
*gggrrrr!!rumah k0rang dkat kajang kan??es0k2 boleh pegi kan3!huhhh.=.=''
lepas d0rang dah blah.aku nan fazyra p0n ter0s ke sg. wang nt0k sevey handph0ne.

best lahh kau kan.dapat handph0ne baru.smart lah(:
sm0ge bahagia menggunekannyer^^.hihi.
thenthen.aku sempat lah mnyelit nak beli c0ver ph0ne aku jugak.
tp.yg blakang jerr lahh.
aku nak warne hijau.takp0n.kuning.kal0 takde gak.oren.
huuhhh..!agak sengal lah.sbb sume tuu takde.
yg ade.hitam.silver.biru.merah n pink.
pinkk?weewiitt.sgt gurly lah kan kal0 aku hambek pink tu.s0.aku hambek lah biru(:

okay tak?=.=''
takpelah.asal adee.hihi.naty nak carik len pulak!

n then.aftah dat.aku dgn fazyra pegi jalan tar.
sbb nak carik buku consti law.
haa!!!!
okay.naseb baek jumpe dekatt sini.
dah bnyak kedai aku menapak.
alhamdulillah(:
*ops.l0cal g0vern. x jumpee p0n.>.<''

okay lah.sampai sini dulu.
pendek tak?
pendek kann...
haaa???!!!
tak?
okay.kau tipu.hehe

erk!
ni puan fazyra.merangkap bff sayea.(:

..................................
..........................
..............
ni khas nt0k kau raidah.hehehh.=D

hah.okay.byee 0ollsss~^^


*sorii p0po n raidah.ta sempat nak bergambar kan3.tu lah.sape sur0 balek awl.padan mukee!haha=D

No comments:

Post a Comment